دانلود نرم افزار نمایش تاریخ و زمان محلی نقاط مختلف زمین DeskSoft EarthTime 4.2.3

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نرم افزار نمایش تاریخ و زمان محلی نقاط مختلف زمین DeskSoft EarthTime 4.2.3

  DeskSoft-EarthTime

DeskSoft EarthTime نام نرم افزاری است که شما بوسیله آن میتوانید تاریخ و زمان محلی هر نقطه از جهان را بوسیله آن بیابید تا بوسیله آن از تمام دنیا با خبر بوده و یا از دوستان خود که در سایر نقاط دنیا زندگی میکنند خبر دار شده و در موقعیت و زمان مناسب با آنها تماس برقرار کنید و یا اگر قصد سفر به خارج از کشو را دارید از زمان دقیق آن مکان و زمان رسیدن خود به آنجا با خبر شوید تا برنامه ریزی دقیقی برای انجام کارهایتان داشته باشید. این ها جزئی از قابلیت های این برنامه کاربری است و در واقع شما پس از نصب این برنامه به امکانات بسیار زیاد و پر قابلیت این برنامه پی خواهید برد و از آن استفاده خواهید کرد.

این نرم افزار با داشتن پایگاه های داده ی قوی میتواند تاریخ و زمان محلی دقیق مکان مورد نظر شما را برایتان نمایش دهد این برنامه با شبیه سازی محیطی طبیعی با عوامل محیطی شبیه ابر ها و سایر مشخصات طبیعی زمین امکانات جالبی نظیر زمان طلوع و غروب خورشید درجه تابش نور خورشید محل مورد نظر خود را در آن بصورت بسیار زیبا و با جلوه های طبیعی مشاهده نمایید همچنین اگر شهر و یا مکان مورد نظر خود را در برنامه نیافتید می توانید آن را بصورت دستی با مختصاتش وارد برنامه کنید و مکان های محبوب خود را همیشه مد نظر داشته باشد.

این برنامه انعطاف بسیار بالایی داشته و کاربر قادر خواهد بود آن را به طوری که مایل است شخصی سازی نماید و از آن استفاده نماید.

ویژگی های نرم افزار نمایش تاریخ و زمان محلی نقاط مختلف جهان:
پشتیبانی از بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ نقطه بر روی زمین همراه با تاریخ و زمان محلی
هشدار برای نقاط مختلف زمین
مشاهده زمین در روز و شب
قابلیت نمایش تمام صفحه
دارای ابزار های بسیار برای شخصی سازی بصورت دلخواه
قابل نصب بر روی Windows XP/Vista/7/8 و Windows Home Server/Server 2003/Server 2008/Server 2012

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد



برچسب‌ها: دانلود نرم افزار DeskSoft EarthTime 3, 0, 1, ساعت بقیه کشورها, مشاهده ساعت به وقت شهر های مختلف, مشاهده ساعت تمام شهر ها, مشاهده ساعت کشورها, نرم افزار جغرافیایی, یافتن ساعت کشور های دیگر, یافتن موقعیت زمانی کشور های دیگر,
+ نوشته شده در  دو شنبه 23 ارديبهشت 1392ساعت 19:51  توسط بهمن قرائی مقدم